Navn:
Sted: Haugesund, Norway

Jeg er en nitten år gammel jente som går på allmennlærer-linja ved HSH. På fritiden spiller jeg horn i Haugesund Ungdomskorps.

onsdag, september 06, 2006

Første oppgåva

No var det ganske lenge sia eg har skrive i bloggen. Eg har funne ut at no ska eg begynna å skrive nynorsk. I går skreiv eg ei oppgåve om kvifor eg vil bli lærar. Eg hadde litt problem med å vite kva eg sko skrive. Eg har lurt på heile veka kva eg sko skrive. Når eg endeleg hadde skrive oppgåva ferdig, klarte eg ikkje å levera ho inn. Eg fekk litt panikk, men når eg prøvde igjen fekk eg det heldigvis til. No har eg publisert oppgåva i arbeidsboka mi...håper eg...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fikk visst til og legga inn kommentar likavel. Flott arbeid:)

06 september, 2006 11:36  
Anonymous Anonym said...

Hei hopp Camilla!
Så stilig blogg du har. Kjekt å høre litt om hva du gjør på fritiden også. Og nå når du flytter til stord(?) kan du "henge" litt med oss. Jo flere jo bedre.. Hvertfall bra jobba med bloggen og arbeidsboka!
*Plant et grønt tre i hjertet ditt. Da vil kanskje sangfuglen komme* (Kinesisk ordtak)
Lena *=)

15 september, 2006 00:03  
Anonymous Anonym said...

Hei Camilla.

Jeg ser at du har fått lagt inn kjørereglene for arbeidet i praksisgruppa. Ikke stress, men det er fint om du får lagt dem inn på praksissida di. Pr. i dag ligger de under oppgaver.

Ellers skal dere skrive blogg om de undervisningsøktene dere har i faget pedagogikk. Jeg ser at du har reflektert over økta om å være nettjeger. Flott, det betyr at du er i gang. Framover blir utfordringen å reflektere rundt det aktuelle temaet ut fra stikkordene tenkt, gjort, lært og lurt.

Stå på!

Toril :-)

18 september, 2006 13:44  

Legg inn en kommentar

<< Home