Navn:
Sted: Haugesund, Norway

Jeg er en nitten år gammel jente som går på allmennlærer-linja ved HSH. På fritiden spiller jeg horn i Haugesund Ungdomskorps.

mandag, september 18, 2006

Nettjegar

No var det på tide å oppdatera bloggen igjen! Siden sist ped-time har eg lagt inn køyre-reglane for praksisgruppa inne på arbeidsboka mi. Det begynner å gå litt kjapt nå å legge til dokumenter på arbeidsboka.
I pedagogikktimen i dag har me jobba med å bli betre nettjegarar. Det var ganske spanande. Eg har lenge klart å søke sjølv på google, men eg har ikkje alltid fått dei søkeresultatene eg ville ha. Etter pedagogikktimen i dag har eg lært meg å søke på nye måter og eg får betre resultater! Ellers blei eg ganske fascinert av google-earth!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Camilla.
Du har tydeligvis hatt ei nyttig økt i dag. Poenget må jo være å få takk i den informasjonen en er ute etter. Lykke til med søking på nett!

Toril :-)

18 september, 2006 13:37  
Blogger Linn Reidun said...

heia camilla
kjempe bra arbeidsbok og blogg... fortsett d goe arbeidet:)

18 september, 2006 19:24  
Anonymous Anonym said...

Stikker bare innom for å skryte av bloggen din her:) flott arbeid.
Ellers må eg sei at eg blei ganske imponert over googleearth sjølv.

Stå på;)

20 september, 2006 13:34  

Legg inn en kommentar

<< Home