Navn:
Sted: Haugesund, Norway

Jeg er en nitten år gammel jente som går på allmennlærer-linja ved HSH. På fritiden spiller jeg horn i Haugesund Ungdomskorps.

torsdag, september 21, 2006

Læraren sine oppgåver

I pedagogikken i går gjekk me gjennom kva oppgåver læraren har i skulen. Eg syntes det var ein spanande time, og mykje interessant blei sagt. Me fekk høyre om ein manns å heitte Inge Eidsvåg, og me såg nærare på opplæringslova og læreplanen. Inge Eidsvåg sine 10 bod for lærarar kan nok bli viktig når ein skal bli lærar. Eg trur at om ein vil bli ein god lærar, så kan det vere lurt å følgje Inge Eidsvåg sine råd. Når me kom te punkta om opplæringslova blei det ein del diskusjonar rundt om i klassen. Mykje interessant kom fram i løpet av denne timen! Me såg også på kva oppgaver læraren har, og kva ein lærar gjer. Eg lærte mykje nytt denne timen.

Ellers har eg fiksa på feilen min inne i arbeidsboka. No har eg plassert køyrereglane på rett plass i praksismappa.