Navn:
Sted: Haugesund, Norway

Jeg er en nitten år gammel jente som går på allmennlærer-linja ved HSH. På fritiden spiller jeg horn i Haugesund Ungdomskorps.

mandag, desember 18, 2006

Juleferie

Nå var det endelig juleferie igjen. Den har jeg ventet lenge på! Desember har gått alt for kjapt, og jeg har egentlig ikke kommt i julestemning enda. Jeg håper det kommer en av de nærmeste dagene. På skolen de siste ukene har vi lagd pepperkakehus i matten og skuespill om nisser i drama og norsk. I ped har vi lagd collage og animasjon. Jeg strevde litt med å få til animasjonen og collagen, men jeg husket heldigvis noe av det vi gjorde i timen. Etter mye fram og tilbake ble jeg endelig ferdig. Bildene jeg har på collagen tok jeg selv da vi holdt på med pepperkakehuset. Det var ganske spennende med photoshop, men det var også litt vanskelig. Jeg fikk heldigvis til det jeg skulle gjøre.

God jul og godt nyttår til alle!



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nå er ferien slutt, og jeg håper at du har fått kost deg skikkelig. Kjempeflott collage og animasjon du har laget, så utfordringen har du taklet mesterlig. Nå skal vi lage film, det blir nok artig og lærerikt. Stå på videre,
Liv :)

07 januar, 2007 22:01  

Legg inn en kommentar

<< Home